Dorp - Reisverslag uit Moroto, Oeganda van Henk en Wilma - WaarBenJij.nu Dorp - Reisverslag uit Moroto, Oeganda van Henk en Wilma - WaarBenJij.nu

Dorp

Blijf op de hoogte en volg Henk en Wilma

11 Juni 2017 | Oeganda, Moroto

Donderdag doen we het rustig aan, we hebben fijne gesprekken met elkaar. Vrijdag bezoeken we een traditioneel dorp en daar worden we hartelijk welkom geheten door de mensen. Een dansgroep maakt er een waar feest van voor ons en voor alle toegesnelde aanwezigen uit de omgeving. Iedereen geniet!
Veel kunnen we er niet over zeggen, de plaatjes spreken voor zich.
Paul is mee en leent van ons een fotocamera, zodat we gezamenlijk deze mooie plaatjes kunnen maken.

• 11 Juni 2017 - 14:25

Elise:

Prachtig om al die foto's te zien! Mooi om zo te kunnen meegenieten!

• 11 Juni 2017 - 17:26

Hetty:

Wow....wat een prachtige mensen en wat een kleur. De foto's laten veel zien.

• 11 Juni 2017 - 17:34

Gerja:

Prachtige foto's! Dat moet echt een feestje zijn geweest om daar bij te zijn. Al die kleuren die ze ook dragen. Heel mooi.

• 11 Juni 2017 - 18:43

Astrid:

Prachtige plaatjes. De actie spat er vanaf! Heel leuk om weer te zien en de sfeer mee te proeven.
    Lieve groet xx

• 11 Juni 2017 - 22:42

Gera:

Hallo Henk en Wilma, wat vind ik het prachtig om jullie reisverslag te lezen en daarbij de meest bijzondere kleurrijke foto's te zien. Er zijn foto's bij die World Press foto waardig zijn. Om op deze manier vriendschap te delen is toch echt indrukwekkend. Hartelijke groet uit Apeldoorn, ook voor Florence en geniet nog even van al die prachtige mensen, kleuren, geuren en belevenissen.

• 12 Juni 2017 - 11:24

Silvia:

Ontzettend mooie foto's! Echt genieten om zo mee op reis te gaan. Lieve groet Silvia

• 15 Juni 2017 - 13:32

Eric En Krista:

Wat een prachtig volk! Mooie foto's, echt leuk om te zien